Zwroty i reklamacje



Zwroty

Klient ma prawo zwrócić nierozpakowany towar bez podania przyczyny do 14 dni od daty jego otrzymania. Towar musi być pełwnowartościowy, czyli nie może utracić swojej wartości handlowej. Kupujący jest odpowiedzialny za dostarczenie produktu w stanie nieuszkodzonym. Do zwrotu towaru należy dołączyć oświadczenie o rezygnacji z zakupów (formularz zwrotu), zawierający numer konta, na które mają być przesłane pieniądze. Klient sklepu jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki w trakcie transportu do firmy Optocare sp z o.o.. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. Firma nie odbiera przesyłek wysyłanych przez Klientów "za pobraniem". W przypadku zwrotów pieniądze przesyłane są do 14 dni od otrzymania zakupu tylko i wyłącznie za pomocą przelewu na konta polskich banków.

Formularz zwrotu do pobrania tutaj.

Formularz wymiany do pobrania tutaj.

Szczegóły dotyczące zwrotów w regulaminie.

Reklamacje

Produkty sprzedawane w naszym sklepie są objęte 24-miesięczną Gwarancją. Jeżeli odkryjesz w swoim produkcie wadę fabryczną daj nam natychmiast znać, a zwrócimy się do producenta w celu rozpatrzenia reklamacji.

Formularz reklamacyjny do pobrania tutaj.

Więcej informacji na temat reklamacji w regulaminie.